Dopunite svoj prepaid račun iz udobnosti fotelje!

Dopuna za mobitel u samo nekoliko klikova.

1.

Kliknite Kviko DOPUNA u meniju

2.

Izaberite mrežnog telekom operatera

3.

Odaberite svoj broj ili broj primaoca iz imenika

4.

Unesite iznos koji želite uplatiti i kliknite POŠALJI

5.

DOPUNA je na vašem prepaid računu u roku od nekoliko sekundi

Želite ugovoriti uslugu?

Popunite kratki obrazac ispod, kako bismo vas kontaktirali za više informacija!

Često postavljena pitanja

Kviko dopuna predstavlja novi Kviko servis koji omogućava korisnicima aplikacije dopunu pre-paid brojeva telefona svih operatera u BiH. Dopuna se vrši direktno sa tekućeg računa klijenta u banci za koji je vezana Kviko usluga, bez izlaska iz kuće. Sve dopune su dostupne na pregledu liste transakcija, te je na taj način korisniku omogućeno da prati kome je, kada i koliko poslao „kredita“ za mobitel. Primalac dopune, obavijest o dopuni dobija putem SMS poruke direktno
od mobilnog operatera. Usluga je potpuno besplatna za krajnjeg korisnika.

Prilikom slanja dopune na željeni broj, korisnik Kviko servisa odabere oparatera kojem pripada prepaid broj, izabere broj iz imenika telefona ili unese novi broj (ako nije sačuvan u imeniku) i odabere iznos za dopunu. U slučaju pogrešnog odabira operatera ili pogrešnog broja, dopuna neće biti uspješna. Iznos dopune je ograničen od 2,0 KM do 50,0 KM. Iznos je moguće poslati i sa jednim decimalnim mjestom (npr. 5,3 KM). Predefinisani broj za dopunu je broj na koji je registrovana Kviko usluga, tj. vlastiti broj korisnika Kviko usluge. Korisnik neće biti zadužen na tekućem računu za iznos dopune ukoliko je dopuna neuspješna.

Uslugu možete aktivirati u bilo kojoj poslovnici ASA, BBI ili Union Banke u BiH. Za aktivaciju usluge potrebna vam je kopija lične karte i CIPS prijava koja nije starija od 6 mjeseci. Po ugovaranju usluge u banci, potrebno je preuzeti Kviko aplikaciju i unijeti aktivacijski kôd koji ćete dobiti putem SMS-a.

Kviko dopuna je servis koji je dostupan klijentima banaka non-stop (24 h dnevno) tokom cijele godine. Za pristup servisu neophodno je da korisnik ima internet konekciju.

Dopunu je moguće poslati bilo kome ko ima prepaid broj telefona bez obzira koju mobilnu mrežu korisnik koristi u BiH. Primalac dopune ne treba biti registrovani Kviko korisnik. Pošiljalac dopune mora biti registrovani Kviko korisnik.

Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj pozivnog centra za podršku: + 387 33 652 888. Pozivni centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7.

Za sva pitanja vezana za KVIKO uslugu, možete se obratiti poslovnoj banci kod koje ste ugovorili uslugu.

Aplikaciju je moguće preuzeti na Play store za korisnike telefona sa Android operativnim sistemom, te na App store za korisnike telefona sa iOS-om.