1.
2.
3.
KVIKO je inovativna mobilna payment aplikacija koja omogućava transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta Banke (u daljem tekstu: Korisnik) i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava.
Transakcija sa kodom (KvikoCash): Korisnik KVIKO aplikacije treba imati otvoren tekući račun u ASA Banci, BBI Banci ili Union Banci. Banka koja pruža KVIKO uslugu je “banka izdavatelj”. Korisnik KVIKO aplikacije generiše jedinstveni kôd kroz KVIKO aplikaciju za primaoca novčanih sredstava. Primalac novčanih sredstava ne mora biti registrovani KVIKO korisnik i ne mora imati otvoren tekući račun, niti je potrebno da ima bankovnu karticu. Jedinstveni kôd služi za jednokratno bezkartično podizanje novčanih sredstava na bankomatima ASA Banke, BBI Banke i Union Banke. Banka izdavatelj određuje samostalno broj i iznos transakcija kao i vrijeme trajanja generisanog kôda. Korisnik u svakom trenutku ima uvid u status kôda (da li je izvršena transkacija ili ne), i može otkazati transakciju za vrijeme trajanja kôda. Po isteku zadatog vremena trajanja kôda, kôd je neupotrebljiv.
Vrlo jednostavno. Pošiljalac sredstava, koji treba da ima tekući račun u ASA Banci, BBI Banci ili Union Banci, na svoj telefon instalira KVIKO aplikaciju. Osim instalacije, za korištenje aplikacije neophodno je prijaviti Kviko uslugu u jednoj od dvije ranije navedene banke prilikom čega korisnik preuzima svoj aktivacijski kod.
Potom, u par koraka, koristeći aplikaciju, odabere iznos sredstava koji želi poslati primaocu, generišući jedinstven kôd. Generisani kôd šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.
NE. Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda.
NE. Za podizanje novca nije potreban otvoren račun u banci.
Podizanje novca moguće je izvršiti na bankomatima ASA Banke, BBI Banke i Union Banke.
Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7.
Za sva pitanja vezana za KVIKO uslugu, možete se obratiti poslovnoj banci kod koje ste ugovorili uslugu.
Aplikaciju je moguće preuzeti na Play store za korisnike android telefona, te na App store za korisnike iOS telefona.